onsdag 6 januari 2010

aviiiiis

Jag är så jävla avis på min största storebror.
han och hans familj ska nämligen lämna svin kalla sverige nu & åka till Thailand i
två jävla veckor.
fyyy va jag också vill. & elin pruttrumpan ska också det!(fast inte riktigt än) fuck her!
har så jävla många ställen jag skulle vilja resa till & så jäkla mycket jag skulle vilja göra. Hur ska jag hinna , hur ska jag ha råd. men fanimej nått av de ska jag lyckas med. En ska jag ska , verkligen ska göra innan jag dör är att åka till Hollywood skylten. de har jag veljat sen flera år tillbaka, och släpper det fan inte fören de är gjort!




ser det inte för jävla underbart skönt ut å ligga där? istället för att gå runt å frysa ihjäl här hemma! för nu börjar de bli riktigt äckligt kallt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar