tisdag 5 januari 2010

Only we can do a night so crazy

Kvällen spenderades ute på k-hamn med en galen annie & en galen Ida.
Vi två är inte kloka, men fan så roligt vi har jämt.
Förstår inte varför jag inte tar mer bilder under våra kvällar?
Underbara minnen ju <3
Iaf. Vi hittade på lite allt möjligt som vanligt. helt sjukt,
När tar ens fantasi slut egentligen? Typ never! när den väl funkar så funkar den great(y)
drog hem strax innan 10 för att se Paradise Hotel.
älskar att det äntligen börjar hända lite saker, men jag hatar Rami. fyfan va han ska ut. Tråkigt nog slog inte stefan till honom, synd!
Aja.

tror de börjar bli dags att stänga av datorn se på filmen som just nu rullar på tven & sova.
jag längtar till i morgon.
jag har nämligen bestämt att vi skall äta taco ;) MUMS!
så blir till att åka med mamma till affären i morgon å handla.
Jag är hungrig redan nu. Yes men later bitches

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar