fredag 8 januari 2010

Sorligt?

Hallå, är man bara väldigt kräsen eller va e felet?
vi va ju inne på ett hus me fullt med affärer i stockholm. hette typ Skholm ?
och ja gick därifrån med en tröjan ? EN??! hur gick de till ?
men jag va inte på lethumör heller, mådde inte riktigt bra då heller så men ändå en tröja på alla dom affärer, till å me sånna som vi inte har på skitgotland?
It sucks.
& sen känner jag bara att , är vi i sverige eller var är vi ?
jag såg då inte många svenskar inne där.. fan inte okej ens!
ja jag har åsikter om det. men kanske inte ska ta upp de här?
mina kompisar känner mej och jag känner bara, åk hem!
så tycker jag. mer behöver jag nog inte säga för att ni ska förstå?!

Skolan idag , rätt trist men tur man gick.
fick påbörjat ett till stort jävla jobb. fan va jag hatar HR just nu.
bara massa stora jobb grejer hela tiden.. sen fick vi nytt schema. I like!
MEN.. dom har skrivit in mej på matte b ?
hur tänkte dom där , aldrig i helvete att jag tänker läsa matte b när ja knappt klara matte a. för de första har jag inte ens valt å ha matte b så varför skulle jag gå lektioner i onödan? å sen kan jag bara inte :p ofta jag går dit för å få ett IG på mitt betygpapper. aldrig!
mamma tror att ja kan klara det bara jag försöker? vafan händer där. hon tror på mej å matte, hon som vet hur mkt jag hatar de å hur kass jag är?
Hah nästan ett skämt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar