måndag 4 januari 2010

Kläppen om 11 veckor

Snart bär det av till kläppen & jag måste erkänna att jag längtar lite mycket.
inte bara efter att få åka skidor igen, för de va ju inte länge sen jag va i fjällen ;) men efter att få komma bort från ön, träffa susanne igen och få leka med melvin igen (a)
de kommer bli en mysig vecka i kläppen med nästan hela familjen..
sitter å kollar på deras hemsida nu
sist vi va i fjällen så va vi på samma ställe som vi ska till nu, dock så kan jag inte placera de stället , varken stugan , området eller nerfarterna vi åkte i. har bara svaga minnen så va tvungen å kolla på några videobloggar på deras hemsida men fick ändå inte bättre minne av det. men sen kom jag på att de va ju där de fanns så fruktansvärt mkt snygga killar i lifterna. hahaha alltså som jobbar där ;) små fint!
11 veckor alltså. Nice.
20 dagar till man blir 18. Krogen?!?!?!!!

Idre 2009. Jag saknar det <3.
Det va en sjukt bra vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar