onsdag 18 november 2009

Expert ska DÖ!

Expert borde verkligen utrotas. så jävla hårt. FYFan va jag HATAR expert.
Jävla idioter. Idag har dom haft min laddare i tre veckor , å mamma ringde dom förut & kollade med dom , Och gissa vad.. .. .. ..
Dom började laga min laddare Först IGÅR ????
Vafan har dom hållt på med i tre veckor egentligen ? Kollat på den ? tyckt den va fin ?
aj fyfan va dom , ska aldrig någonsin igen köpa sånna saker på expert. Aldrig!
Asså en sån affär borde väl ändå göra allt för att deras Kunder skall va nöjda med dom?
MEn håller dom på så här så blir man fan inte nöjd.
Fuck doM!.....

Tog vaccin sprutan idag också. Gick bra ;)
hanna va me mej inne (a):)
blev typ svag i armen med en gång :s
fast mådde ändå bra så :)
men nu däremot, jag har svin ont i armen. blir inte bättre av att de är hörgen & det är den ja håller i datamusen med så då gör de ännu ondare , sen är jag fett trött. sov en liten stund förut, mår illa emellanåt & lite sådär.
Får se om jag går till skolan i morgon. Ska ju vara i köket :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar