söndag 22 november 2009

jag har kommit på

att det finns tre saker som jag hatar väldigt mycket just nu.
1. Expert som aldrig blir klara med min laddarjävel.
ja menar ,hur lång tid kan de ta liksom?
2. Din sko. Deras skor är sämst. Visst att dom har mycket snygga skor.
men hur länge håller dom då? Mina som ja köpte för inte alls länge sen är ffs sönder som fan redan. Så jävla sämst. Hatar det! & inte fan finns det nå nya heller. Nej nej!vafan ska ja göra nu liksom ? kul! Blä!
3. Krille B. Haha ja faktiskt. Den människa hatar jag! Usch!. Synd man inte såg när polisen knuffa bort han i fredag. han flög tydligen ett par meter. HAHAHA , fyfan så jävla rätt!.

& nu kom ja på en sak till bara för att de precis hände.
FarmVille La av! Precis när jag höll på å plantera .. vafan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar