söndag 29 november 2009

Jag vill ha julafton & snö

Jag längtar verkligen så sjukt mycket.
Idag har jag kommit fram till att jag älskar julen.
Allt blir så otroligt mysigt då :)
stämningen är på topp, faktiskt! (okej , kanske inte helt) fast i morgon är det skola och det suger.
men i morgon skall expert höra av sej :) längtar.. Skall bli kul å få se va dom har att säga. jag kanske får tillbaka den trasig? vem det, i så fall skall jag stämma dom!!! punkt slut

Nu skall jag fan sova.
Behöver ju inte ens smsa för jag orkar fan inte mobilen just nu.. stängt av den för tillfället. Så bli sur men jag svarar inte just nu. Behöver ensamhet!!!!!!!!!!!
Så låt mej va :)



VAR FAN ÄR SNÖN , det är FFS första advent :(
saknar tiden då man va liten och snön kom tidigt som attan och man lekte alltid i snöhögen pappa plogade upp ute på gården.. Åhh det va tider det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar