lördag 14 november 2009

Skräckfilm kväll/natt med hanna

På måndag skall jag & hanna lilla se på skräckfilmer hela kvällen/natten lång :D
eftersom att vi börjar inte förens klockan tolv på tisdag och har då endast en lektion ;) så de blir nice de :D
Hanna har fått hem massa filmer nu , bara skräck..
Tsssss de blir skoj.
vi båda är tydlige skit rädda för skräck men ändå ska vi se.
För det är kul :p efteråt iaf.
under själva filmen är man alltid skit rädd, sen efteråt va de inte så farligt egetligen. Haha ska bli kul & se vem som är räddast, jag eller hon ?
haha

Vem tror ni ? :D

http://hannabutterfield.blogg.se/ ;)

1 kommentar:

  1. you go girl! fan vad roligt det ska bli, egentligen bara en skitsak men jag är as pepp på skräckfilmer!! haha, ser faktiskt fram emot det bäbis!! =D jag tror faktiskt du kommer vara räddast, fast jag kommer nog vara räddast efteråt! hihi det visar sig! pussis

    SvaraRadera