torsdag 12 november 2009

No one will never understand.

Mhm, Svininfluensan ja!
Den är nära nu. Riktigt nära, Skumt.
Min systerson´s klass är sjuka hela bunten , förutom två av dom.
Vilket är han ( robin ) och en till.
Blir robin sjuk inom dom närmsta dagarna blir nog jag också det. Träffade ju robin nu i helgen. Fan!
jag som varit SÅ säker på att jag INTE kommer att få den, att den inte ens kommer komma i närheten av mej. Nej nej , det skulle aldrig hända. & nu är den såhär nära. kul!
Nu får jag la den och sen så dör jag, hade inte förvånat mej. Inte ett dugg.
Kanske dags å börja att fundera på att ta sprutan?!
jag är ju bland dom som är i riskgruppen dels för att jag är Ung , sen så har jag både astma & hjärtproblem. (y). Grattis.

Nej nej, inte okej det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar