lördag 26 september 2009

Det handlar om att kunna förlåta och glömma

fast glömma går nog inte, men gå vidare då?
Vi alla gör väl misstag i livet ?
& det sägs ju att man lär sej av sina misstag.
jag lärde mej att det här , så move on!
Släppt det och inse att jag lär mej , jag är tonåring i alla fall ett & ett halvt år till .
så jag har ännu tid i mitt liv å göra misstag.


pappa tyckte vi skulle ut och övningsköra lite nu, bara helt från ingenstans så säger han
"föresten skall vi köra en sväng? det hinner vi innan maten"
Ehh what liksom ? men de va mörkt ute så jag vågade inte xD hahah (a)
kanske i morgon!
Måste komma igång med det nu , verkligen. seriöst.
Och börja plugga.
bara sätta fart nu, för jag ska fan ha körkort innan sommaren!
Kommer jag lyckas ? kommer jag inte ?
det återstår att se.
men hoppas kan man :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar