onsdag 23 september 2009

Pengar I want!

Ligger och drömmer mej bort. Hehe!

Nej men ligger och kollar på massa kläder. Fuck va jag vill ha massvis med pengar, å kunna köpa precis allt jag vill ha :(
Men men , drömma går ju.
Blä!


Nu måste jag å elin ägna oss åt äckel fitt jävla skit läxan.
Elin sitter i träkumla å jag i kappelshamn och vi har en läxa å göra tsm tills i morron.
Smarta ? .. DÖD åt den människan som uppfan SERVERING SKITEN!
Hatar det verkligen , och inte bättre blir det av att jag inte , verkligen INTE gillar läraren.Fan!

















Skjut mej ? Eller nej , Jukka! Hmmmmm! Orka lärare! I morgon e jag sjuk, en stark fundering på det i alla fall! Blä.

1 kommentar:

  1. sv: ja de kunde han verkligen<3

    Har läst igenom din blogg den är jätte bra :D ska vi följa varandra?

    SvaraRadera