lördag 26 september 2009

Go morgon go morgon

eller kanske go middag ?
men det här är faktiskt tidigt för att vara jag på en lördag.
i alla fall, va i ekeby igår.
Det va la sådär, drack inte alls faktiskt..
Det va massa små fjortisar där som bara kunde gå o dränka sej, polisen o naj usch.
Men faktiskt inte så jätte mycket bråk , bara lite små tjafs. Förutom när JH & melina spårade ur å trodde dom va någon ?! ffs , bråka inte med mina vänner! Vad är det inte folk förstår?
Får damp, ska fan sluta gå på byggdegårdsfester, alla ska bara bråka ändå. fast tyvärr kommer jag inte sluta för det? fast har tappat suget för sånna fester faktiskt. Dom är drygaxD

en bra sak i alla fall ;) Vän med min saknade maria igen ;D Skoja inte va jag saknat den människan!

Elin & annie vart snnor jävla skit fulla. kul de. Naj!
Ajaj ..
Emma & Fredrik är så jävla söta när dom dansar på fyllan. Haha :D

nej dags att gå upp :)
Ensam hemma , tack gode gud för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar