måndag 28 september 2009

Militärövning

Jag å annie va som alltid ute och gick vår lilla runda förut.
Men det är nå jävla militärövningskit runt om i hela kappelshamn, idioter!
dom har stått här seriöst hela dagen ;s va väntar dom på ? Låssaskrig eller xD

aja i alla fall så skulle vi gå ner å kolla på hamnen som alltid , fall de fiskade någon.
men nej nej där fick vi inte gå för där hade dom övning å bla bla bla. dom har stått still på samma ställe Hela fucking dagen , har de hänt något ? Nej!
juste , varför kunde vi inte få gå där då? aj blir så jävla sur :p

han kom fram å börja babbla. ungefär såhär
Han på skånska. .. Vart är ni påväg?
jag ; eh vi är ute och går som vi alltid gör?
Han ; ehm hmm okej? men va ska ni göra här?
jag ; gå ner och kolla på kajen fall det är någon som fiskar, som vi alltid gör som sagt!
han ; de låter ju hmm intressant. ( tveksamt att han ens tror på mej )
jag ;a vi känner folk som brukar fiska här
han ; *fundersam på fall han ska tro mej eller inte* men vi har övning så ni kan ni gå någon annanstans
jag ; jojo visst lugnt. ( i min tanke , JÄVLA idiot, skåne jävel som inte ens fatta va jag sa, kommer här å tror du är nått. Åk hem me dej )
jag å annie; tass tass tass bort från han . sura som fan

så nu bor det typ en miljard militärer i folketshus, ca 100 meter ifrån mej.
och ute på vägen står dom också , precis utanför. Det är fan läskigt å ens bo här :s
okej , händer nått så står dom där .

men vafan , fan dom om dom tänker ha Låssaskrig i natt. då blir jag sur xD

sen när jag gick hem efter att vi hade varit ute å gått.

så som sagt så står dom ju vi vårat hus, så frågar en
Vart ska du ?
jag ; eh hem???
han, aha..

jag; ruskar på huvudet
han; akta dej , det kan bli krig!
jag ; ruskar ännu mer på huvudet o tycker han e helt dum i huvudet.

så som sagt.
Kappelshamn kommer få Låssaskrig.
Kul för oss.

Å dom dryga människorna ska va här HELA fucking veckan .
DÖDA mej -___-

ja ska retas med dom. ska gå runt som faaaan . haha :D:D:D
sätta på mej pappas militärdräkt å gå ut och krigas med dom.

Mohahaha
IDIOTER!
träna någon annanstans vafan !!!








tycker de är lite fel att dom får göra så!!!

1 kommentar:

  1. hahah , dom står överallt xD
    åkte 61an i måndags och dom stod hela vägen från stan ända till kappelshamn xD haha

    /emma l

    SvaraRadera