lördag 26 september 2009

När man har tråkigt

Visste du att..
att jag vill ha - tilbaka allt som va
att min senaste kyss - va ett fyllemisstag
att jag lyssnar mest på - Absolut ingen.
att jag pratar - inte alls.
att jag inte gillar - fötter & öron xD
att min första riktiga kyss - inte va med någon speciell person
att jag avskyr när folk snackar - en massa skitsnack
att kärlek är - är något jag vill va med om på riktigt
att jag gillar att - umgås med folk jag verkligen gillar
att jag alltid kommer att - vilja ha mer pengar;)
att jag är hemligt förälskad i - Säger ja det är de inte hemligt.
att sist jag grät var -vet inte
att min mobiltelefon är - är rosa(a)
att när jag vaknar på morgonen - så stänger jag av de jobbiga larmet på mobilen
att innan jag går och lägger mig - så kollar jag mobilen
att idag har jag - inte gjort ett piss
att jag just nu tänker på - varför det blev så här
att i kväll ska jag - sitta hemma å döatt i morgon kommer jag - förmodligen plugga
att jag hoppas - att hon inte är sur sen

Har du:Någon som förstår dig? nja
Någon som du saknar? om jag har
Någon som du hatar? Njo
Vem kramade dig senast? Elin
Vem pussade dig senast? haha som sagt fyllemisstag. Ingen jag ens vet vem det är.
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? annie
Vem var hemma hos dig senast? elin
Vem var du hemma hos senast? emma
Har du några kärleksproblem? nahej.Har du pratat med någon idag? yäsyäs
Har du gråtit idag? nope
Har du skrattat idag? nej

Jag:Är singel? jajjamen
Svär ofta? jämt
Sjunger i duschen? nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha nej
Skrattar åt dina egna skämt? berättar jag några så är dom la bra , då skrattar man ju.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? jajjemen de skulle jag

Har du:piercingar? nej men vill ha
Syskon? Världens bästa ;)
Jobb? Skolan :o
För många vänner? går inte å få
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? för många gånger
Bra självförtroende? kan jag inte säga
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? åh
Gjort något olagligt? yesss
Somnat i skolan? haha ja (a)
Brutit ett ben? yepp
Tappat bort mig i min hemstad? nej ja vet inte var du bor så ;)
Sett en fallande stjärna och önskat? ja de har jag de
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? nej , jag går är jag vill iväg.
En hemlighet som ingen annan vet? aa
Sovit en hel dag? njaa
Somnat gråtande? aa
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ne
Blivit generad inför folk? de har nog alla
Varit kär i någon utan att säga det till personen? m,
Ätit musslor? nejVarit på en festival? nej
Blivit kallad player? haha nej
Färgat ditt hår svart? ja


Vad:
Längtar du till mest just nu? ta studenten, flytta hemifrån, få pengar, lämna sverige, jul, januari. ja hur länge ska jag fortsätta ?
Ska du göra i helgen? inte ett dugg.
Har du för kläder på dig? mjukiskläder ;p
Gjorde du igår? vill inte tänka på gårdagen!
Ska du göra i sommar? jobba antar jag.
Åt du senast? glass :D
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? dricka..
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? fått panik å börjat skrika

Vem/vilka:Slog du senast? niklas. ^^
Fick du sms från senast? Maria
Pratade du med? elin
Skulle du kunna göra allt för? dont´t tell ya
Var du med senast av det motsatta könet? massor på ekeby festen igår. Öhhöhö
Kan du lita på mest? ja vet inte.
Vet mest om dig? jag själv!
Sov du tillsammans med senast? beror på samma säng lr samma rum?

Allmänt:Har du pussat en groda? nej fy va äckligt
Kan du hjula? hehe ja!Biter du på naglarna? naje.
Orka behöva operera blindtarmen o få ett fult ärr på magen :s
Är du EMO? åh ja!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa kläder & åka långt ifrån sverige ett tag.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jo de hade varit nice å prova på
Har du sjungit inför publik? Naj du aldrig i mitt hela liv att jag kommer göra det
Följer du mode? kör på mitt egna race
Är du hungrig? nej
Är du blyg? beror väl lite på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar