onsdag 30 december 2009

2009 går mot sitt slut

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jadå! Åkte till London helt ensam. Lite halv scary va det faktiskt men se på fan jag lever än. Jag flytta till k-hamn om de va bra eller dåligt vet jag inte. Festa väl mer än annars de här året? Flyttade hem ifrån stan pga bråk med M som jag bodde med, dock är vi vänner igen. men de va nog de värsta som hänt. Har varit i Idre en vecka som spenderades med två helt underbara personer Annie & Tim, oförglömligt <3 Jag har gjort mycket som jag inte vill ta upp här faktsikt ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hehe ja i två månader sen sprak det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nepp nepp
4. Dog någon som stod dig när? Nej tack å lov för det
5. Vilka länder besökte du? Jag vet faktiskgt helt ärligt inte vad som är länder och inte ? men jag har varit i London, England kanske man ska säga då? aja shit the same;)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej faktiskt inte
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Tror inte jag kommer minnas något speciellt datum? men speciellt veckor däremot!
8. Vad var din största framgång 2009? att jag vågade... (ni får dock inte veta vad)
9. Största misstaget? Att börjar gilla någon.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp, förkylningar ;)
11. Bästa köpet? Antar kläder? för mkt annat än så har jag inte köpt i år ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Klääääder & sprit (a)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja då , klart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj de finns många. Walking in memhpis kommer nog va den som tar mej tillbaka till 2009 mest. Takida låtar, Low , Heartless, Highway man, Rap das Armas, I know you want me , Day N night, Kryptonite, Hotel room service .. Ja, you name it. Det finns många som sagt! massa minnen, både bra och dåliga med alla dom här låtarna
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Gladare, Absolut
16. Vad önskar du att du gjort mer? sparat pengar till körkortet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kan inte forma det bra i en mening. Men jag önskar jag inte hade låtit de gå så långt att ja va tvungen å säga upp kontakten.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen, Fast inte hela. Typ bara halva?
19. Blev du kär i år? mm jepp de blev jag
20. Favoritprogram på TV? Desperate Houswives Lätt. Älskar serien
21. Bästa boken du läste i år? Don´t know relly
22. Största musikaliska upptäckten? haha ingen aning?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer faktiskt inte ihåg den dagen speceillt bra? antar att den inte va spec värd då? men massa pengar fick jag de vet ja ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Ehm ne.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Som sagt, jag minns den inte så bra, är dock snart ett år sen. & 17 år är ingen höjdare att fylla. Men jag va säkert bara hemma med familjen och lite närmare släkt folk & åt smörgåstårta? det är så jag brukar fira iaf ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja verkligen. Att jag forf. bor inne i stan , i egen lägenhet, ta eget ansvar för alltig. De hade gjort mitt år så himla mkt bättre & att få träffa kimona lite mer!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Inte som förut ;) Mer färger. Inte bara svart svart svart. Haha, antar att jag inte är ensam om att tycka det. har satt på mej kläder i år som jag aldrig någonsin drömt om att gå runt i förut
29. Vad fick dig att må bra? Massor. Alla människor som finns i mitt liv. Dom gör allt
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Heheheh
31. Vem saknade du? Pass ja tack!
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har inte träffat så mkt nytt folk. Dock kommit närmare tjejerna i klassen. Mysan Hanna osv.. Otroligt GREAT =)


2009 har varit ett bra år , trotts allt som hänt.
Med & motgångar har man alltid. men jag hoppas 2010 Blir ännu lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar