torsdag 24 december 2009

äntligen över..

usch ja , nu är julafton över om ca 20 minuter. fuck va skönt.
har kommit på att jag Inte gillar julen de här året.
vene varför :s
antar att det är för att allt är så annurlunda i år emot va de brukar, antar att det är därför jag inte har någon julkänsla?
vi är inte hemma längre, (jag har faktsikt ännu inte vant mej vid de här huset å ser det fortfarande inte som vårt hem ) och alla syskon är inte hemma i år, skumt.
en är till och med i mexico.. det är faktiskt inte okej!
iof har dagen varit rätt okej ändå.
julklappar å så , mest pengar ;) men de uppskattas.
melvin haha ja, va ska man säga dom små får alltid mest julklappar, dom som egentligen inte bryr sej om mer än en haha men han blev glad iaf :) :)

nu , blir det till å dryga i sängen med datorn i knät tills man blir trött.
vilket jag antar att jag blir runt två tiden ?
så .. nu väntas ett par dryga timmar.

I morgon skall vi åka till Kinner och åka pulka :D
Tjoho . fett skoj :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar