torsdag 3 december 2009

I´ve got no more time over for you

Jag är helt fast.. men nu måste jag sluta kolla på Greveholm.
jag lovar , det kommer bli min syssla i morgon.
en fredag, jag kommer sitta hemma & ser på Greveholm på datorn (y)
Perfekt :) Festdrottningen is not heeere ;) Haha!
Nej men fyfan va skönt å bara släppa i morgon. Wounderful!

Nu skall jag strax stäng av datorn och se lite på Bring It On all or nothing & somna till den :)
har pausat filmen nu för att kunna skriva är ju på de bästa stället i filmen nu.
krumpingen ;) ÄLSKAR just den biten i filmen. dels för att det bara är jävligt tufft och sen är ju han inte fy skam när han står där å dansar emot henne. då e han snygg då ;)
hahah .. aja ska se de nu å drömma rätt gott sen (a) ;)

Gosh, dags å rensa msn:en kanske ? Folk ger ju ut den till höger å vänster. INTE OK!!! tell me först tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar