lördag 26 december 2009

Mellandagsrea

idag va jag , lina å mamma inne i stan på rean.
jag hatar den här stan.
fyfan va lite saker de finns som jag gillar.. iaf när jag väl har pengar xD
haha.. blev inte så mkt , men men pengar kvar har jag ju iaf bara för de ;)

i morgon ska jag å familjen ut på sudret ? :o
ska till systeryster.
åhh orkar inte att hon bor så långt bort vafan :p haha men men.
jag får väl va glad att jag inte dör för å åka dit.
kanske får köra , vem vet :o (a) ska fråga iaf. tsss.

lina köpte en locktång idag. haha ja vi har väl haft lite problem med den ikväll men de löste sej tillslut ;) men nu måste hon byta den för de är nå lampor som ska lysa som inte gör de. hahah (y) inte okej.

i morron skall också ringas till Telia. fy jag är så jävla trött på att mitt internet stänger av sej hela tiden så nu får de fan va bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar