tisdag 29 december 2009

Happ , nu börjar den här längtan igen.

om att få åka utomlands.
Jag orkar inte me sverige och det här vädret. seriöst, kan de aldrig bestämma sej?
först snöar det, sen regnar det och blir då slask och mojs överallt sen ska de snöa igen och så håller de på så? jag förstår inte meningen.
ska de va snö eller bara regn? VAFAN!!
helst sol och värme tack!
orkar inte gotland. fan va alla verkar ha problem just nu? :s
vänner som bråkar me varandra, förhållanden som tar slut hit & dit. ser fan nästan varje dag nu att någon ändrar sin status på fb.. skumt.( + nåra som blir tsm dåra; )

Blä nej utolands tack :) värmen , få se något nytt. något helt annat än gråa tråkiga sverige å gotland.
aja får väl va tacksam för att ja får lämna gotland om elva veckor ?
jag LÄngtar!
förtillfället hatar jag min syster som är i Mexico... fan ta henne :)
inte för att jag vill dit, men hon får se å göra något som hon aldrig gjort förut iaf! aja, Stolt över henne, hon e nog den av oss syskon som e mest utåt iaf.
hon som kommit längst ? om man inte ser på min sörsta bror då :p haha!

Aj God natt!
i morgon åker dom hem så får väl lämna sängen rätt tidigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar