onsdag 2 december 2009

Helt otroligt..

Just nu önskar jag att jag hade allt de hemma..


Att jag verkligen brydde mej om att åka till skolan endast gör gympa ?:o
men läraren blev glad i alla fall så får väl va stolt över mej själv då?

annars undrar jag lite vart den här dagen tog vägen?
den bara försvann den.
& i morgon börjar serveringen.. Åhh blä säger jag bara!
jag ser inte klok ut i svarta jeansleggings & vit skojrta :s Så inte jag!
Men får stå ut, + att jag har inte kloka skor vilket gör att de ser ännu mindre okej ut. men ja tänker fan inte köpa nya skor också NO WAY!

Naj skall göra klart på farmville nu sen hade jag tänk å se på Paradise Hotel på internet men tror inte jag orkar så sätter nog igång en film och somnar till den :)
Underbart skönt!



& är det någon mer som har något att klaga på så kom då till mej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar