söndag 27 december 2009

I do really miss the summer right now

ligger och lyssnar på låtar som jag lyssnade på under sommaren.
dom gick verkligen runt runt runt på spotify & nu är dom totalt ute.
dom väcker rätt mycket minnen och jag saknar sommaren.
jag är trött på denna kyla och alla kläder man måste ha på sej. usch!

behövde något annat att tänka på just nu..
blev väl lite väl mkt irritationer hemma förut när mamma fick spel på att hennes jävla dosa till tven som verkar va hennes allt? gått sönder. eller nej den funkar , men luckan där batterierna sitter har gått sönder tydligen. Spelar roll ?
sätt en jävla tejp bit där så är dom kvar där dom ska:)
fick tillslut damp på att hon gnällde som fan över det, tydligen va de lilla melvin som gjort något me den ,herregud sorken e inte ens två år. de förstår väl ändå inte han?
nej hon måste tagga ner lite asså.. blir fan sur.
det är inte ens kul å va i hennes närhet längre när hon jämt e såhär. aja like you care? men min blogg, ja skriver va jag vill ;)

ja hade ju tänk köra en bit i morgon iaf?
men mamma e dryg as always å ville inte det. hon behöver förfan inte åka i samma bil?
jag kan köra med pappa jag. hon tycker att ja ska lära mej köra lite mer först.
jag lär mej väl fan inte om jag aldrig får köra???
den människan alltså å hennes jävla ideer hela tiden. usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar