onsdag 30 december 2009

Lagas

Igår så lämnade jag iväg min mobil på lagning,
vet inte vilken gång det är som den är på lagning nu i år. köpte den typ i april eller något. Kass mobil, dock så gillar jag den otroligt mkt!

elin sov här i natt, det va typ hundra år sen.
Vi va med tokarna johanna fredrik och conny igår.
ja, va ska jag säga. har man någonsin tråkigt med dom? jag å johanna åkte bil pulka , fyfan va kul :D tyvärr gick pulkan sönder ap snabbt :(
sen så drev ja å johanna med elin också. haha nått jag inte orkar dela med mej av. men jag å johanna skratta tills vi fick kramp i magen ;)
sen sköt vi miniraketer. fett skoj :p man kännde sej som ett litet barn igen :p
galningar. finns de nå annat å säga ? haha. aja skoj vare.

ikväll ska jag ut med annie, gissa va vi ska göra ?
jo smälla raketer :)
have a nice kväll för de ska jag ha.
först ska jag städa rummet. tur de går fort ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar