torsdag 10 december 2009

Internet suuuger

Mitt internet håller verkligen på å pajja :s
jag fattar inte va det är tekniska saker har emot mej.
Fick tillbaka min data laddare igår. eller tillbaka ? fick en ny efter att den varit på " lagning" i typ sex jävla veckor.
och nu går snart min internet donggrejemoj sönder. ahhhggg.
blir så jävla arg! fan.
aja bara till å köpa en ny. en bättre som ser ut som typ ett USB minne.
som inte har en sladd som kan gå sönder som min nu.
fuuuck.

jaja , min dator har ännu hållit iaf.. peppar peppar.
bara väntar på att min mobil ska gå sönder ännu en gång till...

Sista julbordet i morgon, tror ni jag längtar eller?
hatar julbordsservering!! Servering överhuvutaget hatar jag!
blä dom! Vem fan vill plocka tallrikar efter någon gris som ätit ? inte jag iaf men ja kan ju inte skita i det bara så bara å göra´t

nej skall sätta igång en film on the dator nu och försöka sova så man slipper va hel död i morgon med ;)

Natti natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar