tisdag 8 december 2009

8 december

Sett på teater med skolan idag. den va helt okej faktiskt :) förutom ett sånt litet rum med massa rök efekter :s inte okej! dom har inte tänk på att de finns dom med astma å sånt? Tack!
Men jag överlevde thx för det.
sen va jag med hannabanna knäppisfia :)
hahah va länge sen jag skratta så himla mkt. haha ja det är bara vi som förstår varför. & det förblir nog vår hemlighet, tror vi är säkrast så. :D
Jag snodde en massa filmer utav henne också så nu vet jag inte riktigt va jag skall se i kväll :s

I morgon blir ingen rolig skoldag.
Nationella i matte på morgonen sen håla i ca fem timmar för jag lär ju inte kunna mkt på de provet så kommer la gå med en gång sen så har vi gympa å då skall dansen va klar. Vi har en låt på mer än fem minuter och vi har gjort ca En minut så vi har låååångt kvar. inte okej!
sen vid fyra samlas i skolan igen för att förbereda kvällens sittning av gäster.
Våra föräldrar. dom skall på julbord hos oss och för det så skall vi få va i skolan till ca 22 i morgon kväll.
det blir alltså skola i mer än 12 timmar ? är det ens lagligt på en dag ? ja bara undrar. Okej om det hade varit ett jobb för då hade vi fått pengar för det men va får vi i morgon ? Jo ONT i fötterna som ----- för ingenting. bara stå å se på när våra föräldrars magar fylls med god mat.

Nej huh jag hatar redan dagen i morgon.
men nu vet ni alltså om jag inte skriver i mongon så har jag fullt upp!
God natt!

1 kommentar:

  1. HAHAHHA ida, pruttföräldrar, du är en pruttbarn!! du vi är så klockrena så man kan tro, helt enkellt att vi är Elf, vi är för jävla bra på att se ut som han OCH danska som han... YUMMIEEE::...u are fuuuunnnnny ponny häst

    SvaraRadera