söndag 13 december 2009

3 advent

Vaknade av att mamma står å skriker över något med vinterdäcken (som hon sen fick erkänna att hon hade fel i de läget,ingen aning om va de va) sen hör jag min syster här? börja undra. går upp helt nyvaken. ser Gibson, lenas stora hund. Inge kul å möta den som hoppar på en som en tok precis när man vaknat kollar ut i hallen. Då ser jag ytterligare en till STOR hund. Trodde ja va knäpp. Sa bara vafan de är två av dom. vände å gick in på mitt rum .. så ja fick vakna till lite.
går ut ser robin , och inser att det faktsikt är Två stora hundar i mitt hem när klockan e elva på morronen.
inte okej!
En väldigt speciell morgon kan jag säga.
Snön är inte kvar :( men himlen ser ostabil ut så hoppas de börjar snart igen ;)
Mitt internet har krånglat HELA morronen , någon som vill få mej på dåligt humör idag? kan säga att den någon lyckades. Ja jag har skit dåligt humör när saker runt mej bara går sönder, Speciellt datorer!

Haha på tal om det ja, kollade precis ut. nu regnar det. Eller ja det är snöblandat.
Vilket jävla väder allstå.
Kom på att jag har prov på tisdag. Inte okej, spec inte när bökerna ligger i skolan -_- Hmm!! Hur skall de här sluta, tacka gudarna att de är lov snart. inte för att de finns nå gudar men ändå. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar