måndag 14 december 2009

Jag behöver plugga

Jag behöver plugga, för jag har prov i morgon. Omprov!
Men jag klarar inte av det, blää hata. har bökerna brevid mej men sitter istället här och på Facebook. Varför ? de vet jag inte för de är fan inte mkt roligare de.
Huh, ska de va så svårt å ta tag i det å bara få de avklarat?

Det är endast tio dagar kvar till julafton nu.
Typ tre dagar kvar i skolan.
& vet ni. jag hatar den här veckan..

Idag- Sovmorgon, började vid Tolv gick En och en halv timme.
Tisdag- Nationella prov i matte. B-delen. Det kommer gå så jävla dåligt. naturkunskapsprov, det jag försöker plugga på.
Onsdag-Först sjukhuset. jag orkar inte, hatar sjukhus. Fyfan. sen dubbel lektion samhäll. Åhh döda mej hellre.
Torsdag- vet inte va som händer i skolan då riktigt. några säger att vi är lediga andra inte? men vet iaf att vi kan få hjälp med världens läxa vi fått i uppgift fram tills sista januari, så jag skall faktiskt va duktigt & pallra mej dit för att få hjälp med att komma igång med den annars blir det aldrig gjort å då får jag IG i storköks kursen. Det är INTE okej.
Fredag-Slutar vi, vet dock inte va vi skall göra i skolan. det visar sej.

Äcklig vecka det här. fyfan.

You´r cute.



det är faktiskt snö, har varit de sen i morse. dock så tycker jag de ska komma mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar