onsdag 21 oktober 2009

de blir väl bra såhär

No more. Aldrig igen säger jag bara, det är inte värt det verkligen!
Fuck face.

Iaf, ja skyller den dåliga uppdateringen på att det är höstlov och jag är med vännerna :)
Brännt hela tummen har jag med:) Inte skönt kan ja säga :( därför jag e vaken nu xD
kan inte sova så ont gör de. Ha-Ha , kul va?
mhhmmm!
Klantigt AS HELL!

Bilder från natten :D
Haha eh ja, vi driver faktiskt ;) vi fick för oss att vi skulle ta kort tsm å sen blev kortet såhär tillslut. Ett fjortisgäng x) va säger ni, borde vi kanske ta å bli fjortisar all day long ? ( skulle dock aldrig palla )


;)

det blir mer bilder jag lovar, ska bara få tid :) nu ska jag sova, tror jag. somnade nästan precis nu, aja annars kommer bilder inom kort om jag inte somnar. ( hoppas dock att jag somnart , behöver det.

Så god natt. Önskar mej lycka till (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar