onsdag 14 oktober 2009

kört bil å lite så

Mamma hämtade mej ju i skolan förut så fick åka bil hem , kan säga att de va så jävla skönt å slippa att åka svettbuss idag igen -_-
Vi va iaf å handlade lite mat å så til mej tills nästa vecka då dom är i London..
(jag börjar bli avis nu, fan vill också me. Vill väl också träffa min syster?) :@
aja blir skoj här hemma med, hoppas jag?!
Sen när vi kom hem så va jag å pappa ute å körde medans mamma laga maten.
He-he..
de börjar fan gå bra nu :p drygt nog så har jag fan ännu problem med å komma iväg i början. alltså hitta de där Jääävla dragläget rent ut sagt, ja fick verkligen nästan damp i bilen å pappa bara satt där helt lugn å "Men de är bara å försöka igen" medans jag verkligen total spårade ur. jävla skit sak -_-
fan fan fan, om de inte funkar snart så kommer jag verkligen slå sönder bilfan xD Hahaha (a) , okej de kanske inte är så farligt som de låter , men när nått inte funkar som jag vill med en jäva gång så får jag typ damp, iaf när de gäller sånna saker;)


Btw , De blåser verkligen satan här idag :o

Från "En dag på Strippen" i Emmaboda nu i år ;) de va niice (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar