fredag 23 oktober 2009

jag skulle kunna

gråta när som.
för jag vet att det jag gör just nu är något jag inte vill egentligen.
men jag gör så för att jag måste. på något sätt måste jag.
tro inte att jag inte bryr mej om dej. för det gör jag, mer än något.
skulle du göra något dumt nu så vet jag inte va jag skulle göra.
eller jo, jag skulle ta på mej all skuld som finns...
så snälla snälla , jag ber dej.
Gör inget dumt, lova!
Jag lovar dej att det kommer komma andra i ditt liv som kommer vara så mycket bättre än vad jag är. du ser ju själv liksom.
jag lovar att du kommer hitta rätt igen , även om det känns svårt just nu.
det är inte lätt för mej heller.
men vi båda kommer att stöta på motgångar i livet som vi måste lära oss tackla.
& jag vet att du kommer att klara av det.

det enda jag kan göra är att tacka dej för tiden vi ändå hade.
dom minnena. de sorliga är att vi hade sjukt kul när det va bra mellan oss , sen gick det bara utför. mer och mer.
jag klarar inte av det. jag vill inte ha en vänskap som sätt på prov hela tiden..
skulle helst vilja vrida tillbaka tiden.
typ som när du jag elin å andreas satt på gallberget å åt pizza.
hmm :/ minnen som alltid kommer hänga med mej. sånt går liksom inte å radera.

ta åt dej, JAG KOMMER SAKNA DEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar