onsdag 28 oktober 2009

Inte alls okej!

Fan den här dagen har ju varit så jävla värd verkligen :s
skolan sög , som sagt. sov typ mesta tiden idag.
Och nyss så pajjade min dator. Precis som jag skrev för någon dag sen.
fast dock så tror jag bara att det är laddaren som är trsig för de går inte å ladda batteriet och det går inte å ha datorn igång utan batteriet i heller, Som jag brukar ha det!
Fan. å tror ni jag har bränt över allt jag har på skivor än ? Nope ;/
men får hoppas på de bästa att de bara är laddaren. ska iaf till Expert i morgon å kolla upp det. Som pappa sa, den är ju trotts allt knappt ett halv år.

I morgon ska ja till sjukhuset också. Orkar inte.
I morgon så börjar vi i köket i skolan igen, Vill jag ? NEJ! Fan :) :)

å mamma tjatar . naej hej då!
Sug något å gör om min dag väll, eller något kul sådär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar