söndag 18 oktober 2009

jag vill va liten igen



Det finns dagar då man vill vara sådär lite igen.
Gud va skönt de hade varit :)

Sitter i soffan å glor, kollar på tv just nu. Gossip Girl, fråga mej inte varför. för jag har aldrig sett de ?
Har ungfär hela dagen försökt hålla igång en brasa, för de är verkligen dö tråkigt å va ensam , men med en brasa så blir de lite mysigare:) men lyckas jag nå vidare bra ?
nej gud verkligen inte. Suck, va gör jag för fel? eller rättare sagt, va är de för fel på veden? får seriöst damp.
Aja. .
va ute å hämta ved förut iaf, lite duktig e jag allt.
men dra åt helvete va jävla skit kallt de va ute idag då? gick ut i mjukisbyxor å linne , men iaf.. de va så jävla äckligt kallt :p
hehe , ja snart vinter..

Elin kommer väl om ett tag, seg som hon är.
Funderar på fall ja skall äta någon snart ?
eller om jag ska skita i å laga mat idag, orkar fan inte?
så jävla värdelöst å laga mat till sej själv.
nu förstår jag varför jag gick ner inne i stan :p höhöhö(a)
fast jag åt, men kanske inte så mkt som jag gör här hemma :)

aja skit samma. hej då!

1 kommentar:

  1. hHhHhHhhahahahahahahaHAHAH ÄR DET DU?? RÅTTAN ;)

    SvaraRadera