lördag 17 oktober 2009

if you got the money

grymt skön låt ;)

satt å tänkte lite. Haha, ja jag kan tänka ;) höhö..

Funderade på vafan jag ännu går i skolan förr ?
jag Bokstavligen hatar den lijen jag går!
Smart val av mej å välja den linjen, verkligen tummen upp för mej där.
jag trodde seriöst ja skulle gilla den linje, men tänka sej va fel jag kunde ha!
Dom flesta lärarna suger, dom är verkligen så jävla sämst. Usch.
okej visst har fått nya kompisar som är stört sköna. Men fyfan för den äckliga
linjen asså. Damp! hade jag inte behövt börja om ettan så hade jag verkligen bytt linje. de är då ett som är säkert.
Skolan måste va de sämst påhittet som uppfans? Eller? ja jo fanimej de är de!
enda anledningen till att jag faktiskt går kvar är att jag så jävla mkt vill ta studenten. De är seriöst enda motiveringen jag har kvar. Bajs också!
Damn!
aja bara kämpa vidare.
BARA ett & ett halft år kvar. bara, mja suck. de är Fan skit länge om man tänker på att ja ska gå i skolan , annars är ett & ett halft år ingenting men nu känns det som flera miljoner år..
Usch usch usch, sånt gillas inte. Tummen ner för skolan!
å jag som skulle sköta skolan de här året.
HA, dagens skämt.. eller nej Årets skämt.
Pff, sen när sköter jag skolan? Tihi!
hade väl kanske gjort det om den där jävla serveringslektionen bara kunde försvinna ur mitt schema.. DRYGA jävla lektion fan, + läraren. Åhh hata!

Någon som är på att utrota den ? :D ;D

Ja! ett jävligt negativ inlägg.
Men suck! jaja!

Fjällen i år, känns som de va förra året ja va där med fritis å alla människor, men nej de va i år :) Så jävla kul de va där :)
Fjällen måste vara ett av dom härligaste ställena på jorden.
Dags å börja tjata på mamma å pappa nu , fan as länge sen vi va där me familjen :o
Inte ok!

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar