tisdag 13 oktober 2009

Stå upp för dej själv.. inte svårt!


Okej kolla här...

Jag förstår verkligen inte tjejer som inte kan stå upp för sej själv ?
asså okej, så här ligger det till.
endel av dom ja känner har verkligen haft sex med många å endel inte ens frivilligt?
jag förstår inte varför tjejer har så svårt att säga emot?
& ehm visst de är inte alltid lätt , beror på vem killen är eftersom de finns vissa på denna ö som e enormt tröga. Men ändå?
De är inte så svårt, ett nej är väl ändå ett nej liksom?
Vet folk som tycker jag e rätt grym som kan stå upp så pass mkt för mej själv,
men ja menar ? Vill jag inte så vill jag inte, då får väl killen bara ta de eller bra dra åt helvete eller nått?
Naj jag förstår faktiskt inte tjejer som säger att dom aldrig skulle kunna va så stark för&med sej själv som jag är!

Huh, dagens värld e rätt mysko.

å på tal om det så haglade de som fan förut ;)

Liksom , tänd en lampa eller något åt varje tjej så dom fattar att går man me på allt killar vill, hur fan skulle världen då se ut?? Huh vill inte ens tänka på det!

aja , God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar