söndag 18 oktober 2009

Kanske ska sova?..

..Nej det är så tråkigt :p
men jag vill ha ny dag nu. å då bör ja sova för då gåre fortare.
Just nu tycker jag faktiskt Elin är väldigt dum.
Riktigt elak är hon xD + att hon är så Jäääävla seg på att svara på sms.
Jävla snor unge.Tur för henne att jag älskar henne i alla fall. :o Hmm!
;)

Blir väckt om några timmar för att mamma å pappa ska säga hej då.
ja kommer typ säga hej då i sömnen . haha (a) aja dom ska ju inte bort föralltid liksom :p
Dom är ju bara bort några dar ;o !.

nej , om man skulle ta å smsa terra någon ?
Hmmm :D
någon som kan underhålla en så här dags.. öööhhm
är det överhuvdtaget någon som är uppe så här dags?
anting så sover man väl eller så har man ofrivillgt däckat i ett hörn någonstans såhär dags på en lördag ? xD haha :D

Japp , jag har enooormt tråkigt :( :( :(

Tihi! :D Naj God natt . tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar