söndag 25 oktober 2009

I´ll always love you

Det blev inge lärbro förut. Eh, orkar inte förklara varför.
Va istället ute å gick med annie.
__

Jag saknar dej så äckligt mycket, det gör verkligen ont i mej när jag tänker på hur länge sen de va vi träffades.
du va & kommer alltid vara en av dom som betyder allra mest för mej.
Jag älskar dej, det är obeskrivligt hur mycker du har hjälpt mej när jag kommit in i motgångar.
Du har alltid funnits där för mej precis som jag alltid har varit villig å hjälpa dej & finnas där för dej när du haft det jobbigt eller om du bara vill prata.
Men va händer nu ?
jag har fan ingen aning. jag vet inte var jag har dej just nu. ?
Skulle jag förlora dej nu också så vet jag fan inte vad jag gör.
det får bara inte hända , så därför känner jag att jag nu måste försöka rädda det som nästan är påväg att försvinna. Vår vänskap, aldrig. det får bara inte ske!
No way!
Jag tror fan att du är den som betyder allra mest av alla för mej. faktiskt!
Har bara en känsla av att du inte är villig å hjälpa mej att få tillbaka det vi hade.
Men vad som än händer så kommer jag aldrig sluta älska dej som vän.Aldrig!
Så snälla , hjälp mej. vi får inte låta vår vänskap bara rinna ut i sanden.
Fan :'(
Jag vill aldrig förlora dej...

Tim
, jag saknar dej så otroligt mycket. & som sagt, jag älskar dej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar