torsdag 22 oktober 2009

You know I don´t wanna hurt you

Okej , Tom du vill ha en förklaring.
Förlåt!
Men jag orkar verkligen inte just nu.
Alltså det känns inte bra mellan oss, eller jag vet inte vad du tycker å känner.
men efter det som hände i stenkyrka så känns vår vänskap bara så fejk.
och jag orkar inte kämpa för att bygga upp den En gång till.
Vi har försökt förut, de gick inte.
Vi ska nog inte vara vänner hur mycket vi än vill det.
Tro inte att det här är lätt för mej heller.. För det är bland det jobbigaste någonsin, att säga att man inte längre orkar va vän med en person.
Det är fan inte kul ,men jag känner bara att det är fejk.
det är ingenting som har hänt nu mellan oss men jag har bara tänk efter & känner att jag inte vill bara inte mer.. För jag orkar inte gå igenom det en gång till.
För vår vänskap sätts bara på prov hela tiden, & så skall det inte vara.
Alltså måste de va nått som gör att vi bara inte kan va vänner.
Jag vill inte det här egentligen. Förlåt mej jag måste.
För mitt eget bästa, & för dej!
Vi , du å jag ska inte hålla på och såra varandra såhär längre.
Jag orkar inte såra dej mer & jag orkar inte bli sårad heller.
För det är bara precis det vi gör, sårar varandra..
Ärligt nu så , ja. Jag har tagit bort ditt nummer.
men jag vet ändå när du smsar mej. Jag svarade inte på din sms i nättras för att jag inte ville. Jag ville inte förstöra den kvällen igår också, den höll ändå på att gå åt helvete, ( en helt annan historia som jag inte tänker dra ) så jag orkade inte svara utan raderade bara smsen.. för att slippa tänka på det. För att kunna fortsätta ha kul med mina vänner.
Men förstå att det inte är något som har hänt egentligen , inte sen stenkyrka.
mer än att jag känner att jag inte kommer kunna fixa vår vänskap igen , så som den va förut. Det kommer aldrig gå när allt bara sätts på prov hela tiden. & jag orkar/vill inte.. FÖRLÅT!

Det här är mitt beslut nu så blanda INTE in elin i det här , hon vill inte ha med det och göra.
Prata inte ens med henne om det.
Vill du nå mer skriv , men om jag svarar är tveksamt.
Men det blir bara jobbigare om du skriver, jag vill inte tänka på det här nu.
jag vill släppa det här å gå vidare nu.
För som sagt jag vill egentligen inte det här, men de känns som det är bästa jag kan göra iaf för en bra tid framåt.
Jag behöver hitta mej själv igen innan jag kan försöka laga något med någon annan.
& förlåt att jag förklara i bloggen men jag klarar inte av att prata med dej.

Förlåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar