måndag 12 oktober 2009

Varför?

Varför kan man inte få leva det drömliv man vill?
Varför måste man vara fast i Sverige, & på Gotland av alla ställen okej, det är bättre de än att sitta fast på fårö, men ändå.
Jag kommer aldrig sluta drömma mej bort, Jag hatar gotland!
Varför kan man inte få ha obegränsat med pengar?
I alla fall mer än 1000:-/månaden. Ja menar , Hur fan är de möjligt att en människa ska kunna överleva på det?
Naj fan. Ja skall fan bli rik!


& jag fortsätter drömma mej bort till ställen jag bara älskar! Där skall jag stå en dag i mitt liv. En riktigt vacker dag! Fan va lycklig jag kommer vara då. Det är min dröm , å de har de varit sen jag va liten. Vet inte varför. men har alltid gillat bara själva tanken på att leva i hollywood. Fyfan va fint:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar