fredag 16 oktober 2009

Hahahahah!

Min kära pappa kom precis hem..
han är SNOR full.
Va söt han är . hahaha!
de sorliga är att jag känner igen mej så jävla mkt i han!

de ser ut som han har fått en snyting. han är helt svart runt ögat.

jag - Pappa ? har du varit i slagsmål ?
han - va säger du ???
jag - har du fått en snyting?
han - va säger du ?
jag - äsch de va inget.

mamma - hon frågar om du har fått en snyting ?
han - Asså , jag mår inge bra verkligen? jag går å lägger mej nu ?
mamma - men gud va har du gjort, du är helt svart runt ögat?
han - JAG HAR VARIT PÅ ISHOCKEY :D:D:D ( världens smile xD )
mamma - va har du fått i dej egentligen ?
han - ja du , men fyfan va full jag är , hahaha :D

osv...
Skojja inte om att jag garvar ihjäl här hemma.
Omg !
de brukar va jag som är sådär på fredagar , idag tog pappa över.
mamma svär åt han . jag garvar..

jag sa åt mamma att ge han en hink jävel å ett glas vatten. hon ville inte lyssna. men trust me .. han kommer nog behöva det.
han la sej verkligen rätt över hela sängen förut när han skulle lägga sej.
haha nu ligger han på sin sida. över täcket , med kläderna på.
hahah!
Han pratar för sej själv därinne å ligger å tjatar om att han inte mår nå bra..
HAHA de kan han ha :D:D:D

Hahaha , ska bli kul å se han i morgon .
han lär va bakis. Då ska jag mobba han som faaan! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar