torsdag 22 oktober 2009

I know

Jag vet att det gör ont, vill inte förlora dej heller. Inte egentligen.
men som sagt , det är det bäst.
hata mej snälla.
Det blir så mycket lättare då, & gör inget dumt
Och tro FAN inte att jag hatar dej för de gör jag verkligen verkligen inte!
Du har hjälpt mej på så många sätt.
jag har liksom ingen bättre förklaring.. annat än att jag inte orkar försöka laga något fören jag har lagat mej själv om ja säger så.
du vet hur jag mår, du vet det och jag orkar inte riktigt me mer just nu.
därför tar ja avstånd nu för att jag inte orkar försöka laga något nu.. innan jag hittar mej själv. Det har inget med att jag hatar? dej å göra, jag vet faktiskt inte var du har fått det ifrån..
Snälla, försök att glömma bort mej, glöm bort att jag lever , glöm bort att jag någonsin existerat.. Är jag en värd person å ha i sitt liv ? Nej!
Sry....


Eh, jag skall Försöka orka fixa i ordning med bilder å sånt från dom här dagarna ikväll. Det tar bara emot så mkt för jag vet hur många bilder jag har å välja emellan. Suck!


Jag, häromdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar