fredag 16 oktober 2009

Hemma kväll ikväll

Japp , tänka sej. det är inte omöjligt att jag också kan vara hemma en fredag kväll =) Med tanke på hur det gick förra fredagen är det nog bäst om jag stannar hemma & bara tar det lugnt så det slipper bli nå mer skit!

Lite bilder kommer här!

Mys hemma idag :)

De haglade som fan häromdagen. ( snöade med för den delen)

När jag körde så åkte vi till Hallshuk , de blåste seriöst så mkt så de gick inte att stå still. Både jag å pappa blåste verkligen bakåt hela tiden. Bild gick inte heller å ta, pga att de inte gick å stå still :p

som sagt, mys hemma ikväll.

Nu; Idol med mamma. Michael Jacksson tema tonight. Great (y) :)
Papap är i stan å kollar på ishockey & dricker öl med hans jobb.
Lyx jag vill också :( Förmodligen blire att åka till stan å hämta han sen.
Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar